Izobraževalci na ravni vključevanja preizkušajo digitalne tehnologije v različnih okoljih in za različne namene ter jih vključujejo v številne od svojih praks. Ustvarjalno jih uporabljajo za izboljšanje različnih vidikov svojega poklicnega delovanja ter si zelo želijo razširiti nabor praks. Obenem pa so še vedno v procesu razumevanja, katera orodja je najbolje uporabiti v določenih situacijah ter kako digitalne tehnologije prilagoditi učnim strategijam in metodam. Za prehod na strokovno raven potrebujejo le še malo več časa za preizkušanje in refleksijo, sodelovanje in spodbudo izobraževalcev ter izmenjavo znanja.
Angleščina – SŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem angleščine v srednjih šolah, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi. raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...
Angleščina – OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem angleščine v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi. raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne...
MOOC – Spletno anketiranje
Na množičnem spletnem tečaju Spletno anketiranje se bomo spoznali z orodjem za spletno anketiranje 1KA, se naučili sestaviti enostavne in nekoliko bolj kompleksne ankete, pridobili osnovno metodološko znanje, potrebno za sestavljanje anket in analizirali zbrane...
MOOC – Uporaba mobilnih naprav na VIZ
Na množičnem spletnem tečaju Mobilne naprave bomo raziskovali možnosti uporabe mobilnih naprav v vzgojno izobraževalnem zavodu. Naši učenci, dijaki in študentje, pa tudi mi sami imamo pri roki zmogljive naprave, katerih uporabo raje marsikdajprepovemo, namesto da bi...
MOOC – Vodenje in upravljanje VIZ
Na množičnem spletnem tečaju Vodenje in upravljanje VIZ bomo raziskovali možnosti učinkovite uporabe IKT opreme in storitev pri vodenju vzgojno izobraževalnega zavodu. Spoznali bomo različna področja: IKT opremo šole, načrtovanje in uvajanje uporabe IKT-ja pri pouku,...
MOOC – Spletna predstavitev VIZ
Na množičnem spletnem tečaju Spletna predstavitev VIZ se bomo z nekaj vztrajnosti in dobre volje naučili postaviti spletno stran ali spletno predstavitev projektov oz. dejavnosti, s katerimi se ukvarjamo pri svojem delu. Ciljna skupina: vsi zaposleni v vzgoji in...
Ko postane geografija uporabna
Na seminarju se bodo učitelji geografije in katerekoli stroke, ki lahko pri svojem delu uporabijo prostorske informacije ali se z učenci podajajo na ekskurzije, seznanili z uporabo različnih spletnih in mobilnih geoinformacijskih aplikacij, spoznali bodomožnosti...
MOOC – Multimedijske vsebine
Na množičnem spletnem tečaju Multimedijske vsebine boste uporabili videokonferenčni sistem za izvedbo pouka/sestanka na daljavo. Izbrali boste lahko vid.arnes.si ali zoom. V videokonferenčnem sistemu boste odprli videokonferenčno sobo, pridobili naslovsobe, naslov...
Kolesarski izpit
Izvajanje kolesarskega izpita je lahko velik izziv tako za mentorje, kot tudi za učence. Da bodo vtisi ostali v lepem spominu je zaželjeno, da se mentorji predhodno srečajo z okoljem kjer se izvaja kolesarski izpit. Zato smo pripravili delavnico na kateribodo...
Interaktivni gradniki H5P
Orodje H5P omogoča izdelavo interaktivnih vsebin, kot so interaktivni video, kvizi, časovni trak, predstavitve, igre spomina, kartice z vprašanji itd. Na delavnici boste spoznali različne H5P aktivnosti in njihov namen uporabe. Spoznali boste okolja, kjer lahko...