

Vrednotenje lahko spodbuja ali ovira inovacije v izobraževanju. Pri integraciji digitalnih tehnologij v procese učenja in poučevanja moramo upoštevati načine, kako lahko z digitalnimi tehnologijami izboljšamo obstoječe strategije vrednotenja. Obenem moramo upoštevati tudi to, kako jih lahko uporabimo za ustvarjanje ali spodbujanje inovativnih pristopov vrednotenja. Digitalno kompetentni izobraževalci bi morali znati uporabljati digitalne tehnologije za vrednotenje tako, da upoštevajo ta dva cilja.
Raba digitalnih tehnologij v izobraževanju, bodisi za namene vrednotenja, učenja, administracije ali druge, pomeni tudi to, da je vsakemu posamezniku na voljo zelo veliko podatkov. Analiza in razlaga teh podatkov ter njihova raba pri sprejemanju odločitev postajajo poleg analize standardnih dokazov o učenčevem vedenju vse pomembnejši vidiki izobraževanja.
Hkrati lahko digitalne tehnologije omogočijo neposredno spremljanje učenčevega napredka, poenostavijo izmenjavo povratnih informacij ter izobraževalcem zagotovijo načine za vrednotenje in prilagajanje njihovih strategij poučevanja.
Fizika – OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem fizike v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...
Filmska vzgoja
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem izbirnih predmetov Filmska vzgoja (OŠ) in Film (SŠ), objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje...
Ekonomija
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem ekonomskih predmetov v srednjih šolah, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne...
Družboslovje
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem družboslovja v srednjih šolah, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...
Domovinska in državljanska kultura in etika
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem domovinske in državljanske kulture in etike v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno...
Biologija – OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem biologije v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...
Angleščina – SŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem angleščine v srednjih šolah, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi. raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...
Angleščina – OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem angleščine v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi. raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne...
MOOC – Spletne učilnice
Na množičnem spletnem tečaju Spletne učilnice bomo spoznali dejavnosti, ki jih lahko uporabite kot podporo pri delu z digitalnimi viri, sodelovalnem učenju, učenju z igrami in pri vrednotenju znanja učencev. Za delo na spletnem tečaju potrebujete lastno spletno...
MOOC – Interaktivne vsebine H5P
Na spletnem tečaju Interaktivne vsebine H5P boste spoznali različne tipe interaktivnih vsebin in pripravili vsebine za lastne potrebe. Z orodjem H5P boste izdelali interaktivne vsebine, kot so interaktivni video, časovni trak, predstavitve, igrespomina, kvize, razne...