

Vrednotenje lahko spodbuja ali ovira inovacije v izobraževanju. Pri integraciji digitalnih tehnologij v procese učenja in poučevanja moramo upoštevati načine, kako lahko z digitalnimi tehnologijami izboljšamo obstoječe strategije vrednotenja. Obenem moramo upoštevati tudi to, kako jih lahko uporabimo za ustvarjanje ali spodbujanje inovativnih pristopov vrednotenja. Digitalno kompetentni izobraževalci bi morali znati uporabljati digitalne tehnologije za vrednotenje tako, da upoštevajo ta dva cilja.
Raba digitalnih tehnologij v izobraževanju, bodisi za namene vrednotenja, učenja, administracije ali druge, pomeni tudi to, da je vsakemu posamezniku na voljo zelo veliko podatkov. Analiza in razlaga teh podatkov ter njihova raba pri sprejemanju odločitev postajajo poleg analize standardnih dokazov o učenčevem vedenju vse pomembnejši vidiki izobraževanja.
Hkrati lahko digitalne tehnologije omogočijo neposredno spremljanje učenčevega napredka, poenostavijo izmenjavo povratnih informacij ter izobraževalcem zagotovijo načine za vrednotenje in prilagajanje njihovih strategij poučevanja.
Italijanščina – SŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem, ki poučujejo italijanščino v srednjih šolah, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne...
Italijanščina – OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem, ki poučujejo italijanščino v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne...
Gospodinjstvo in šolska prehrana
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem gospodinjstva in organizatorjem šolske prehrane v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno...
Glasba
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem glasbe v osnovni in srednji šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...
Geografija – GIM
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem geografije v gimnazijah, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...
Geografija – SSI
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem geografije v programih srednjega strokovnega izobraževanja, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno...
Geografija – OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem geografije v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...
Francoščina – SŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem francoščine v gimnaziji, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...
Francoščina – OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem francoščine v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...
Fizika – SŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem fizike v srednjih šolah, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...