

Vrednotenje lahko spodbuja ali ovira inovacije v izobraževanju. Pri integraciji digitalnih tehnologij v procese učenja in poučevanja moramo upoštevati načine, kako lahko z digitalnimi tehnologijami izboljšamo obstoječe strategije vrednotenja. Obenem moramo upoštevati tudi to, kako jih lahko uporabimo za ustvarjanje ali spodbujanje inovativnih pristopov vrednotenja. Digitalno kompetentni izobraževalci bi morali znati uporabljati digitalne tehnologije za vrednotenje tako, da upoštevajo ta dva cilja.
Raba digitalnih tehnologij v izobraževanju, bodisi za namene vrednotenja, učenja, administracije ali druge, pomeni tudi to, da je vsakemu posamezniku na voljo zelo veliko podatkov. Analiza in razlaga teh podatkov ter njihova raba pri sprejemanju odločitev postajajo poleg analize standardnih dokazov o učenčevem vedenju vse pomembnejši vidiki izobraževanja.
Hkrati lahko digitalne tehnologije omogočijo neposredno spremljanje učenčevega napredka, poenostavijo izmenjavo povratnih informacij ter izobraževalcem zagotovijo načine za vrednotenje in prilagajanje njihovih strategij poučevanja.
Nemščina študijske SŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem nemščine v srednji šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje...
Nemščina študijske OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem nemščine v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje...
Naravoslovje
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem, ki poučujejo naravoslovje v osnovni šoli in programih SPI in NPI, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno...
Matematika – SSI, SPI
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem, ki poučujejo matematiko v srednjih strokovnih in poklicnih šolah, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno...
Matematika – GIM
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem, ki poučujejo matematiko v gimnaziji, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne...
Matematika – OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem, ki poučujejo matematiko v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne...
Madžarščina – SŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem, ki poučujejo madžarščino v srednjih šolah, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne...
Madžarščina – OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem, ki poučujejo madžarščino v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne...
Kemija – SŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem, ki poučujejo kemijo v srednjih šolah, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne...
Kemija – OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem, ki poučujejo kemijo v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne...