

Vrednotenje lahko spodbuja ali ovira inovacije v izobraževanju. Pri integraciji digitalnih tehnologij v procese učenja in poučevanja moramo upoštevati načine, kako lahko z digitalnimi tehnologijami izboljšamo obstoječe strategije vrednotenja. Obenem moramo upoštevati tudi to, kako jih lahko uporabimo za ustvarjanje ali spodbujanje inovativnih pristopov vrednotenja. Digitalno kompetentni izobraževalci bi morali znati uporabljati digitalne tehnologije za vrednotenje tako, da upoštevajo ta dva cilja.
Raba digitalnih tehnologij v izobraževanju, bodisi za namene vrednotenja, učenja, administracije ali druge, pomeni tudi to, da je vsakemu posamezniku na voljo zelo veliko podatkov. Analiza in razlaga teh podatkov ter njihova raba pri sprejemanju odločitev postajajo poleg analize standardnih dokazov o učenčevem vedenju vse pomembnejši vidiki izobraževanja.
Hkrati lahko digitalne tehnologije omogočijo neposredno spremljanje učenčevega napredka, poenostavijo izmenjavo povratnih informacij ter izobraževalcem zagotovijo načine za vrednotenje in prilagajanje njihovih strategij poučevanja.
Svetovalno delo OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori svetovalnim delavcem v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje...
Svetovalno delo – predšolska vzgoja
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori svetovalnim delavcem predšolske vzgoje, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje...
Slovenščina OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem slovenščine v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje...
Slovenščina SŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem slovenščine v srednji šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje...
Sociologija GIM
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem sociologije v gimnaziji, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje...
Ruščina
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem ruščine, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti...
Razredni pouk
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem razrednega pouka, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti...
Računalništvo in informatika
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem računalništva in informatike, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje...
Psihologija
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem psihologije, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti...
Delo z otroki s posebnimi potrebami
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori na področju dela z otroki s posebnimi potrebami, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...