

Vrednotenje lahko spodbuja ali ovira inovacije v izobraževanju. Pri integraciji digitalnih tehnologij v procese učenja in poučevanja moramo upoštevati načine, kako lahko z digitalnimi tehnologijami izboljšamo obstoječe strategije vrednotenja. Obenem moramo upoštevati tudi to, kako jih lahko uporabimo za ustvarjanje ali spodbujanje inovativnih pristopov vrednotenja. Digitalno kompetentni izobraževalci bi morali znati uporabljati digitalne tehnologije za vrednotenje tako, da upoštevajo ta dva cilja.
Raba digitalnih tehnologij v izobraževanju, bodisi za namene vrednotenja, učenja, administracije ali druge, pomeni tudi to, da je vsakemu posamezniku na voljo zelo veliko podatkov. Analiza in razlaga teh podatkov ter njihova raba pri sprejemanju odločitev postajajo poleg analize standardnih dokazov o učenčevem vedenju vse pomembnejši vidiki izobraževanja.
Hkrati lahko digitalne tehnologije omogočijo neposredno spremljanje učenčevega napredka, poenostavijo izmenjavo povratnih informacij ter izobraževalcem zagotovijo načine za vrednotenje in prilagajanje njihovih strategij poučevanja.
Umetnostna zgodovina in likovna umetnost
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem umetnostne zgodovine in likovne umetnosti, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne...
Tehnika in tehnologija
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem tehnike in tehnologije, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje...
Šport SŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem športa v srednji šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje...
Šport OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem športa v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje...
Španščina SŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem španščine v srednji šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje...
Španščina OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem španščine v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje...
Španščina
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem španščine, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti...
Šole z italijanskim učnim jezikom – Scuole con lingua d’insegnamento italiana
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem v šolah z italijanskim učnim jezikom, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...
Dvojezično šolstvo v Prekmurju
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem dvojezičnega šolstva v Prekmurju, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...
Svetovalno delo SŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori svetovalnim delavcem srednji šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje...