

Digitalne kompetence so ene od transverzalnih kompetenc, ki jih morajo izobraževalci prenesti učencem. Medtem ko je spodbujanje drugih transverzalnih kompetenc z rabo digitalnih tehnologij le del digitalnih kompetenc izobraževalcev, pa je sposobnost izobraževalcev, da učencem pomagajo pri pridobivanju digitalnih kompetenc, sestavni del digitalnih kompetenc izobraževalcev. Zaradi tega je tej zmožnosti v okvirju DigCompEdu namenjeno posebno področje.
Digitalne kompetence učencev opredeljuje Evropski okvir digitalnih kompetenc za državljane (DigComp). Okvir DigCompEdu je zasnovan na podoben način ter opisuje pet kompetenc, ki so vsebinsko in opisno skladne z okvirjem DigComp, naslovi pa so bili prilagojeni, tako da poudarjajo pedagoški vidik ter bistvo okvirja DigCompEdu.
Sodelov@lnica NAMA
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje razrednega pouka, naravoslovja in matematike (NA-MA).raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in...
Sodelov@lnica Trajnostna mobilnost
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam na področju trajnostne mobilnosti.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenjaPovezava do spletne...
Sodelov@lnica Razredni pouk
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje razrednega pouka.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenjaPovezava do spletne skupnosti:...
Dijaški domovi
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori na področju dijaških domov, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti...
Knjižnična dejavnost SŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori na področju knjižnične dejavnosti v srednji šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...
Knjižnična dejavnost OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori na področju knjižnične dejavnosti v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...
Spletna skupnost za predšolsko vzgojo
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori strokovnim delavcem predšolske vzgoje, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje...
Zgodovina OŠ NM; KR; NG; KP
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem zgodovine, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti...
Zgodovina OŠ LJ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem zgodovine, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti...
Zgodovina OŠ CE; SG; MB; MS
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem zgodovine, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti...