

Digitalne kompetence so ene od transverzalnih kompetenc, ki jih morajo izobraževalci prenesti učencem. Medtem ko je spodbujanje drugih transverzalnih kompetenc z rabo digitalnih tehnologij le del digitalnih kompetenc izobraževalcev, pa je sposobnost izobraževalcev, da učencem pomagajo pri pridobivanju digitalnih kompetenc, sestavni del digitalnih kompetenc izobraževalcev. Zaradi tega je tej zmožnosti v okvirju DigCompEdu namenjeno posebno področje.
Digitalne kompetence učencev opredeljuje Evropski okvir digitalnih kompetenc za državljane (DigComp). Okvir DigCompEdu je zasnovan na podoben način ter opisuje pet kompetenc, ki so vsebinsko in opisno skladne z okvirjem DigComp, naslovi pa so bili prilagojeni, tako da poudarjajo pedagoški vidik ter bistvo okvirja DigCompEdu.
Vključenost učenca v vse faze učenja in poučevanja: Formativno spremljanje v podporo učenju – v živo in na daljavo
Na posnetku e-urice je podan uvid v organizacijo in vodenje razreda s podporo digitalnih tehnologij, pri čemer je poudarjena vloga vsakega učenca v vseh fazah učenja. Prikazan je primer načrtovanja učnega sklopa, ki izhaja iz vprašanja Kje je učenec v tem trenutku...
Sodelov@lnica Geografija
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje geografije.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenjaPovezava do spletne skupnosti:...
Sodelov@lnica Likovna umetnost
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje likovne umetnosti.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenjaPovezava do spletne skupnosti:...
Sodelov@lnica Zgodovina
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje zgodovine.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenjaPovezava do spletne skupnosti:...
Sodelov@lnica Glasba
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za glasbo in zbore v šoli.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenjaPovezava do spletne skupnosti:...
Sodelov@lnica Športna vzgoja/Šport
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje športa in športne vzgoje v osnovnih in srednjih šolah.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in...
Sodelov@lnica Fizika
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje fizike v osnovnih in srednjih šolah.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenjaPovezava do...
Sodelov@lnica – NIP računalništvo v 4. in 5. razredu
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje NIP računalništvo v 4. in 5. razredu osnovne šole.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in...
Sodelov@lnica – NIP računalništvo v 6. razredu
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje NIP računalništvo v 6. razredu osnovne šole.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in...
Sodelov@lnica – Fakultativni pouk računalništva v OŠ
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje fakultativnega pouka računalništva v osnovni šoli.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in...