Izbrali smo kakovostne in preskušene rešitve, ki so nastale kot plod razvojnega dela svetovalcev ZRSŠ, timov učiteljev, vzgojiteljev in ravnateljev za uporabo digitalnih tehnologij pri učenju in poučevanju.
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu gospodinjstvo
A2, B1, B2, Digitalni viri, Poučevanje in učenje, Strokovne rešitve, Vodenje in podpora učencem
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu gospdinjstvo je podan pregled ciljev učnega načrta pri predmetu gopodinjstvo v osnovni šoli, ki so vezani na uporaboin vključevanje digitalnih tehnologij. V poglavju didaktični napotki za uporabo digitalne...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu zgodovina
A2, B1, B2, Digitalni viri, Poučevanje in učenje, Strokovne rešitve, Vodenje in podpora učencem
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu zgodovina je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanja pri predmetu zgodovina v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na uporaboin vključevanje...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije v vrtcu
A2, B1, B2, Digitalni viri, Poučevanje in učenje, Strokovne rešitve, Vodenje in podpora učencem
Smernice za uporabo digitalne tehnologije v vrtcu usmerjajo strokovne delavce, na kaj naj bodo pozorni ob vse večji rabi digitalne tehnologije v vrtcu. Opredeljujejo tudi strokovne podlage in priporočila za vključevanje digitalne tehnologije v vzgojno-izobraževalno...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu likovna umetnost/likovno snovanje
A2, B1, B2, Digitalni viri, Poučevanje in učenje, Strokovne rešitve, Vodenje in podpora učencem
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu Likovna umetnost/likovno snovanje je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanja pri predmetu Likovna umetnost/likovno snovanje v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu matematika
A2, B1, B2, Digitalni viri, Poučevanje in učenje, Strokovne rešitve, Vodenje in podpora učencem
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu Matematika je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanja pri predmetu Matematika v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na uporaboin vključevanje...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu geografija
A2, B1, B2, Digitalni viri, Poučevanje in učenje, Strokovne rešitve, Vodenje in podpora učencem
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetih glasbena umetnost v osnovni šoli in glasba v gimnaziji
A2, B1, B2, Digitalni viri, Poučevanje in učenje, Strokovne rešitve, Vodenje in podpora učencem
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu Matematika je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanja pri predmetu Matematika v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na uporaboin vključevanje...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu francoščina
A2, B1, B2, Digitalni viri, Poučevanje in učenje, Strokovne rešitve, Vodenje in podpora učencem
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij je podan pregled ciljev učnih načrtov za francoščino v OŠ in GIM, ki so vezani na uporabo digitalne tehnologije in na vključevanje digitalnih tehnologij. V poglavju didaktični napotki za uporabo digitalne tehnologije je...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri RAZREDNEM POUKU
A2, B1, B2, Digitalni viri, Poučevanje in učenje, Strokovne rešitve, Vodenje in podpora učencem
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij je podan pregled ciljev učnih načrtov slovenščine, matematike, spoznavanja okolja, naravoslovja in tehnike, družbe, športa, likovne umetnosti in glasbene umetnosti področja razrednega pouka, ki so vezani na uporabo...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu KEMIJA
A2, B1, B2, C1, Strokovne rešitve
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij je podan pregled ciljev učnih načrtov/katalogov znanj za kemijo, ki so vezani na uporabo digitalne tehnologije in na vključevanje digitalnih kompetenc pri predmetu kemija. V poglavju didaktični napotki za uporabo digitalne...