Seminar je namenjen vzgojiteljem v vrtcih, učiteljem v OŠ in srednjih šolah. Program v obsegu 16 ur, poteka v živo, samostojno na daljavo v spletni učilnici in videokonferenčno. Sestavljen je iz treh delov. Prvi del del seminarja poteka v živo, drugi del poteka kot samostojno delo na daljavo v spletni učilnici. Tretji del seminarja je namenjen videokonferenčnemu srečanju in medsebojnemu učenju. V primeru poslabšanih zdravstvenih razmer zaradi okužb s SARS-CoV-2 se lahko v celoti izvaja na daljavo.
Na seminarju bodo udeleženci skozi dejavnosti:
- spoznali značilnosti avtentičnih problemov
- ozavestili zakaj in kako kako razvijati zmožnost reševanja avtentičnih problemov s smiselno rabo digitalnih tehnologij opo vertikali
- prepoznali vlogo in pomen rabe digitalnih tehnologij pri reševanju avtentičnih problemov (zakaj, kdaj in kako)
- načrtovali, preiskusili in evalvirali lastne primere avtentičnih problemov s smiselno načrtovano rabo digitalnih tehnologij in
- ob predstavitvah primerov krtično prijateljevali
smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenja, osredotočanje na opolnomočenje učencev, strateška uporaba nabora orodij za opolnomočenje, vpeljava dejavnosti za spodbujanje digitalnih kompetenc učencev, strateško spodbujanje digitalnih kompetenc učencev