

Izobraževalci se trenutno soočajo z obilico digitalnih (izobraževalnih) virov, ki jih lahko uporabijo pri poučevanju. Ena od ključnih kompetenc vsakega izobraževalca je, da sprejme to raznovrstnost, učinkovito izbere vire, ki najbolj ustrezajo učnim ciljem, skupini učencev in načinu poučevanja, organizira vsa zbrana gradiva, vzpostavi povezave ter spremeni, doda in sam razvije digitalne vire, ki podpirajo njegovo poučevanje. Obenem se mora zavedati, kaj pomeni odgovorna raba in upravljanje digitalnih vsebin. Pri rabi, poustvarjanju in deljenju virov mora upoštevati pravila o avtorskih pravicah ter zaščititi občutljive vsebine in podatke, kot so digitalni izpiti ali ocene učencev.
To kompetenco dopolnjujejo kompetence 3.2, 3.3 in 3.4, ki poudarjajo, da je pravi potencial digitalnih tehnologij v preusmeritvi pozornosti z učitelja kot vodje procesa poučevanja na v učenca usmerjeno poučevanje. S tem postane digitalno kompetenten izobraževalec mentor in vodja učencev pri njihovih postopoma vedno bolj samostojnih učnih prizadevanjih, kar pomeni, da zna najti nove, z digitalnimi tehnologijami podprte načine zagotavljanja vodenja in podpore učencem, tako samostojno kot v sodelovanju z drugimi (3.2), ter vpeljati, podpreti in spremljati samostojne (3.4) in skupinske (3.3) učne aktivnosti.
Fizika – SŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem fizike v srednjih šolah, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...
Fizika – OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem fizike v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...
Filmska vzgoja
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem izbirnih predmetov Filmska vzgoja (OŠ) in Film (SŠ), objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje...
Ekonomija
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem ekonomskih predmetov v srednjih šolah, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne...
Družboslovje
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem družboslovja v srednjih šolah, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...
Domovinska in državljanska kultura in etika
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem domovinske in državljanske kulture in etike v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno...
Biologija – OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem biologije v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...
Angleščina – SŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem angleščine v srednjih šolah, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi. raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije,...
Angleščina – OŠ
Spletna učilnica je namenjena strokovni podpori učiteljem angleščine v osnovni šoli, objavi strokovnih gradiv, priporočil, primerov prakse in njihovi strokovni izmenjavi. raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne...
MOOC – Uporaba mobilnih naprav na VIZ
Na množičnem spletnem tečaju Mobilne naprave bomo raziskovali možnosti uporabe mobilnih naprav v vzgojno izobraževalnem zavodu. Naši učenci, dijaki in študentje, pa tudi mi sami imamo pri roki zmogljive naprave, katerih uporabo raje marsikdajprepovemo, namesto da bi...