

Izobraževalci se trenutno soočajo z obilico digitalnih (izobraževalnih) virov, ki jih lahko uporabijo pri poučevanju. Ena od ključnih kompetenc vsakega izobraževalca je, da sprejme to raznovrstnost, učinkovito izbere vire, ki najbolj ustrezajo učnim ciljem, skupini učencev in načinu poučevanja, organizira vsa zbrana gradiva, vzpostavi povezave ter spremeni, doda in sam razvije digitalne vire, ki podpirajo njegovo poučevanje. Obenem se mora zavedati, kaj pomeni odgovorna raba in upravljanje digitalnih vsebin. Pri rabi, poustvarjanju in deljenju virov mora upoštevati pravila o avtorskih pravicah ter zaščititi občutljive vsebine in podatke, kot so digitalni izpiti ali ocene učencev.
To kompetenco dopolnjujejo kompetence 3.2, 3.3 in 3.4, ki poudarjajo, da je pravi potencial digitalnih tehnologij v preusmeritvi pozornosti z učitelja kot vodje procesa poučevanja na v učenca usmerjeno poučevanje. S tem postane digitalno kompetenten izobraževalec mentor in vodja učencev pri njihovih postopoma vedno bolj samostojnih učnih prizadevanjih, kar pomeni, da zna najti nove, z digitalnimi tehnologijami podprte načine zagotavljanja vodenja in podpore učencem, tako samostojno kot v sodelovanju z drugimi (3.2), ter vpeljati, podpreti in spremljati samostojne (3.4) in skupinske (3.3) učne aktivnosti.
RAZUMEVANJE IN UPORABA UMETNE INTELIGENCE V ŠOLI
Seminar je namenjen učitelji računalništva in informatike ter vseh, ki jih zanima področje umetne inteligence. Program v obsegu 24 ur, poteka v živo, samostojno na daljavo v spletni učilnici in videokonferenčno. Udeleženci bodo na seminarju spoznali aplikacije za...
UČENJE MATEMATIKE, RAČUNALNIŠTVA IN NARAVOSLOVJA V OŠ Z MINECRAFTOM
Seminar je namenjen učiteljem matematike, naravoslovnih predmetov in računalništva v OŠ in srednjih šolah. Program v obsegu 24 ur, poteka v živo, samostojno na daljavo v spletni učilnici in videokonferenčno. Udeleženci se usposobijo uporabo Minecraft za reševanje...
ŠOLSKI PROJEKTI IN MERITVE V Z MICRO:BITOM
Seminar je namenjen učiteljem računalništva, informatike, TIT in naravoslovja. Program v obsegu 24 ur, poteka v živo, samostojno na daljavo v spletni učilnici in videokonferenčno. Udeleženci se usposobijo za samostojno izvajanje šolskih projektov z vključevanjem...
REŠEVANJE AVTENTIČNIH PROBLEMOV Z ORODJEM SCRATCH IN RAZVIJANJE RAČUNALNIŠKEGA MIŠLJENJA
Program je namenjen vsem učiteljem, ki bi radi razvijali zmožnost reševanja problemov s pomočjo računalnika. Program v obsegu 24 ur, poteka v živo, samostojno na daljavo v spletni učilnici in videokonferenčno. Na seminarju bomo prikazali kako učitelj pripravi...
RAZVIJANJE PODATKOVNE PISMENOSTI
Seminar je namenjen učiteljem matematike in učiteljem računalništva in informatike v OŠ in v srednješolskih programih ter strokovnim delavcem za organiziranje in izvajanje računalniško-informativnih dejavnosti. Program v obsegu 24 ur, poteka kombinirano v živo in na...
NAČRTOVANJE, PREVERJANJE IN OCENJEVANJE ZNANJA PRI POUKU V RAZREDU IN NA DALJAVO (RABA DIGITALNIH TEHNOLOGIJ PRI POUKU ANGLEŠČINE)
Seminar je namenjen učiteljem angleščine v OŠ in srednjih šolah. Program v obsegu 24 ur, poteka v živo in na daljavo. Program omogoča nadgradnjo specialno-didaktičnih vsebin (načrtovanje, preverjanje in ocenjevanje) in spoznavanje ter preiskušanje digitalnih orodji za...
RAZVIJANJE ZMOŽNOSTI DIGITALNEGA BRANJA
Seminar je namenjen učiteljem razrednega pouka. Program v obsegu 8 ur, poteka na daljavo. Na seminarju bodo udeleženci skozi dejavnosti: spoznali pristope k razvijanju medijske pismenosti z vidika zmožnosti digitalnega branja učencev razredne stopnje in razvoja...
KAKO UČENCE USPOSOBITI ZA ODGOVOREN IN KRITIČEN ODNOS DO MEDIJSKIH VSEBIN
Seminar je namenjen učiteljem v osnovni šoli, učiteljem izbirnega predmeta vzgoja za medije in izbirnega predmeta državljanska kultura. Program v obsegu 8 ur poteka v živo. Na seminarju bodo udeleženci skozi dejavnosti: razmišljali o vlogi medijev in informacijskih...
POUČUJMO KEMIJSKE REAKCIJE ANALOGNO IN DIGITALNO
Seminar je namenjen učiteljem kemije v OŠ in srednjih šolah. Program v obsegu 8 ur in samostojno na daljavo V primeru poslabšanih zdravstvenih razmer zaradi okužb s SARS-CoV-2 se lahko v celoti izvaja na daljavo. Na seminarju bodo udeleženci skozi dejavnosti: celostno...
INDIVIDUALIZACIJA IN DIFERENCIACIJA V UČNEM PROCESU PRI LIKOVNI UMETNOSTI
Seminar je namenjen učiteljem likovne umetnosti v osnovni in srednji šoli ter učiteljem razrednega pouka. Program v obsegu 8 ur, poteka kombinirano v živo in samostojno na daljavo v spletni učilnici Na seminarju bodo udeleženci skozi dejavnosti: se seznanili s...