

Digitalne kompetence izobraževalcev se izražajo skozi njihove zmožnosti rabe digitalnih tehnologij ne le za izboljšanje poučevanja, temveč tudi za strokovno komuniciranje s sodelavci, učenci, starši in drugimi deležniki z namenom osebnega strokovnega razvoja kot tudi skupnih koristi ter stalnih inovacij organizacije in učiteljskega poklica. To je cilj kompetenc področja 1.
Sodelov@lnica Geografija
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje geografije.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenjaPovezava do spletne skupnosti:...
Sodelov@lnica Likovna umetnost
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje likovne umetnosti.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenjaPovezava do spletne skupnosti:...
Sodelov@lnica Zgodovina
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje zgodovine.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenjaPovezava do spletne skupnosti:...
Sodelov@lnica Glasba
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za glasbo in zbore v šoli.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenjaPovezava do spletne skupnosti:...
Sodelov@lnica Športna vzgoja/Šport
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje športa in športne vzgoje v osnovnih in srednjih šolah.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in...