

Digitalne kompetence izobraževalcev se izražajo skozi njihove zmožnosti rabe digitalnih tehnologij ne le za izboljšanje poučevanja, temveč tudi za strokovno komuniciranje s sodelavci, učenci, starši in drugimi deležniki z namenom osebnega strokovnega razvoja kot tudi skupnih koristi ter stalnih inovacij organizacije in učiteljskega poklica. To je cilj kompetenc področja 1.
Prihranite čas pri preverjanju znanja učencev/dijakov
Na posnetku e-urici so predstavljene možnosti uporabe digitalne tehnologije za preverjanje znanja s poudarkom upoštevanja taksonomskih ravni, podajanja učinkovite povratne informacije za učeče se in možnostih zajema informacij za učitelja za načrtovanje...
Bralno matematična pismenost – Tvorjenje in upovedovanje preglednic in grafov
Na posnetku e-urice je v ospredju izpostavljen pomen znanja tvorjenja preglednic in grafov, zbiranje, urejanje in predstavitev podatkov pri pouku matematike in možnosti uporabe digitalne tehnologije v ta namen.smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje...
Ustvarite privlačne interaktivne učne vsebine
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti didaktične možnosti H5P v spletni učilnici Moodle, ki omogoča preprosto ustvarjanje, deljenje in objavo interaktivne učne vsebine, npr. interaktivne videe, predstavitve, igre, oglase...raziskovanje načinov digitalnega...
Bogatim posnetke razlage z interaktivnimi elementi, ki spodbujajo miselno aktivnost-učenje
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti didaktične uporabe orodja H5P v skladu s področji DigComp 2.1 in DigCompEdu.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologijeIzvajalec: ZRSŠ Povezava do prijave:...
Spodbujam timsko delo in sodelovalno učenje
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti didaktične uporabe digitalnih tehnologij v procesih sodelovanja in soustvarjanja. Prikazane so nekatere izbrane aplikacije in digitalna orodja v konkretni dejavnosti sodelovalnega učenja.smiselno vključevanje digitalne...