

Digitalne kompetence izobraževalcev se izražajo skozi njihove zmožnosti rabe digitalnih tehnologij ne le za izboljšanje poučevanja, temveč tudi za strokovno komuniciranje s sodelavci, učenci, starši in drugimi deležniki z namenom osebnega strokovnega razvoja kot tudi skupnih koristi ter stalnih inovacij organizacije in učiteljskega poklica. To je cilj kompetenc področja 1.
Spletne učilnice Moodle
Spletne učilnice lahko uporabimo v številne namene: podpremo izvajanje pouka, lahko vodimo projekt, sodelujemo s starši ipd. Na delavnici boste spoznali glavne značilnosti sistema in preizkusili tudi novosti v najnovejši različici. V okviru delavnice bo predstavljeno...
MOOC – Interaktivne vsebine H5P
Na spletnem tečaju Interaktivne vsebine H5P boste spoznali različne tipe interaktivnih vsebin in pripravili vsebine za lastne potrebe. Z orodjem H5P boste izdelali interaktivne vsebine, kot so interaktivni video, časovni trak, predstavitve, igrespomina, kvize, razne...
E-listovnik
Na delavnici boste ob sprotni razlagi aktivno izpolnjevali, ustvarjali in urejali svoj e-listovnik. Predvideva se, da imate možnost prijave z AAI-računom. Pri delu boste spoznali tri glavna področja organizacije e-listovnika Mahara. To so: vsebina, listovnik in...
Spletne videokonference
Na delavnici boste spoznali prednosti uporabe spletnih videokonferenc, načine uporabe v različnih situacijah (pouk, sestanek, sodelovanje na daljavo, predstavitev,…). Ob pomoči predavatelja boste aktivno sodelovali in spoznali podrobnosti dela z izbranim...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu domovinska in državljanska kultura in etika
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu domovinska in državljanska kultura in etika je podan pregled ciljev učnega načrta za predmet domovinska in državljanska kultura in etika, ki so vezani na uporabo in vključevanje digitalnih tehnologij. V...