

Ena od ključnih prednosti digitalnih tehnologij v izobraževanju je njihov potencial za podporo v učenca usmerjenih pedagoških strategij ter za spodbujanje aktivnega vključevanja učencev v učni proces in njihovega nadzora nad njim. Tako se lahko digitalne tehnologije uporabijo za lažje aktivno sodelovanje učencev na primer pri raziskovanju določene teme, preizkušanju različnih možnosti ali rešitev, razumevanju povezav, iskanju ustvarjalnih rešitev ali ustvarjanju izdelkov in razmišljanju o njih.
Poleg tega lahko digitalne tehnologije prispevajo k podpori raznolikosti v razredu in personalizaciji izobraževanja z zagotavljanjem učnih dejavnosti, prilagojenih ravni zmožnosti, zanimanjem ter učnim potrebam vsakega posameznega učenca. Pri tem pa je treba poskrbeti, da se morebitne neenakosti ne poglobijo (npr. neenakosti v dostopu do digitalnih tehnologij ali digitalnih veščinah), ter zagotoviti dostopnost digitalnih tehnologij vsem učencem, vključno tistim s posebnimi potrebami.
REŠEVANJE AVTENTIČNIH PROBLEMOV S SMISELNO RABO DIGITALNE TEHNOLOGIJE
Seminar je namenjen vzgojiteljem v vrtcih, učiteljem v OŠ in srednjih šolah. Program v obsegu 16 ur, poteka v živo, samostojno na daljavo v spletni učilnici in videokonferenčno. Sestavljen je iz treh delov. Prvi del del seminarja poteka v živo, drugi del poteka kot...
UČINKOVITO POUČEVANJE NEMŠČINE S PODPORO DIGITALNE TEHNOLOGIJE
Seminar je namenjen učiteljem nemščine v OŠ in srednjih šolah. Program v obsegu 8 ur, poteka individualno na daljavo. Na seminarju bodo udeleženci skozi dejavnosti: spoznali možnosti digitalne tehnologije za bolj učinkovit pouk nemščine izmenjali izkušnje pri uporabi...
Pridobivanje raznovrstnih dokazov o učenju in znanju pri pouku na daljavo
Na seminarju udeleženci načrtujejo raznolike učne dejavnosti s smiselnim vključevanjem digitalnih tehnologij v pouk in za učenje na daljavo. Preko dejavnosti na seminarju udeleženci razmišljajo kaj učitelju in učencu omogočajo raznolike učne izkušnje in kaj vodi...