Seminar je namenjen učiteljem angleščine v OŠ in srednjih šolah. Program v obsegu 24 ur, poteka v živo in na daljavo. Program omogoča nadgradnjo specialno-didaktičnih vsebin (načrtovanje, preverjanje in ocenjevanje) in spoznavanje ter preiskušanje digitalnih orodji za pouk angleščine v razredu in na daljavo. Posebna pozornost bo namenjena spremljanju učenčeveg/dijakovega napredka.
Na seminarju bodo udeleženci skozi dejavnosti:
- seznanjali z elementi učinkovitega učenja angleščine; oblikovali kriterijev za dajanje povratne informacije in spremljanje napredka
- proučevali vidike sinhronega in asinhrono poučevanja v razredu in na daljavo ob uporabi spletnih orodji
- načrtovali dejavnosti za spremljanje učenčevega/dijakovega napredka
- razmišljali o moči povratne informacije in delo na daljavo (interpretacija in implementacijja)
- načrtovali ocenjevanje znanja za zagotavljanje objektivnosti in veljavnosti ocenjevanja v razredu in na daljavo
- primerjali vidike ocenjevanje znanja pri angleščini v razredu in na NPZ/maturi
smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenja, raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, izboljšanje pristopov tradicionalnega vrednotenja, osredotočanje na opolnomočenje učencev, strateška uporaba nabora orodij za opolnomočenje, vpeljava dejavnosti za spodbujanje digitalnih kompetenc učencev, strateško spodbujanje digitalnih kompetenc učencev