

Izobraževalci se trenutno soočajo z obilico digitalnih (izobraževalnih) virov, ki jih lahko uporabijo pri poučevanju. Ena od ključnih kompetenc vsakega izobraževalca je, da sprejme to raznovrstnost, učinkovito izbere vire, ki najbolj ustrezajo učnim ciljem, skupini učencev in načinu poučevanja, organizira vsa zbrana gradiva, vzpostavi povezave ter spremeni, doda in sam razvije digitalne vire, ki podpirajo njegovo poučevanje. Obenem se mora zavedati, kaj pomeni odgovorna raba in upravljanje digitalnih vsebin. Pri rabi, poustvarjanju in deljenju virov mora upoštevati pravila o avtorskih pravicah ter zaščititi občutljive vsebine in podatke, kot so digitalni izpiti ali ocene učencev.
To kompetenco dopolnjujejo kompetence 3.2, 3.3 in 3.4, ki poudarjajo, da je pravi potencial digitalnih tehnologij v preusmeritvi pozornosti z učitelja kot vodje procesa poučevanja na v učenca usmerjeno poučevanje. S tem postane digitalno kompetenten izobraževalec mentor in vodja učencev pri njihovih postopoma vedno bolj samostojnih učnih prizadevanjih, kar pomeni, da zna najti nove, z digitalnimi tehnologijami podprte načine zagotavljanja vodenja in podpore učencem, tako samostojno kot v sodelovanju z drugimi (3.2), ter vpeljati, podpreti in spremljati samostojne (3.4) in skupinske (3.3) učne aktivnosti.
MOOC – Spletno anketiranje
Na množičnem spletnem tečaju Spletno anketiranje se bomo spoznali z orodjem za spletno anketiranje 1KA, se naučili sestaviti enostavne in nekoliko bolj kompleksne ankete, pridobili osnovno metodološko znanje, potrebno za sestavljanje anket in analizirali zbrane...
MOOC – Vodenje in upravljanje VIZ
Na množičnem spletnem tečaju Vodenje in upravljanje VIZ bomo raziskovali možnosti učinkovite uporabe IKT opreme in storitev pri vodenju vzgojno izobraževalnega zavodu. Spoznali bomo različna področja: IKT opremo šole, načrtovanje in uvajanje uporabe IKT-ja pri pouku,...
MOOC – Spletna predstavitev VIZ
Na množičnem spletnem tečaju Spletna predstavitev VIZ se bomo z nekaj vztrajnosti in dobre volje naučili postaviti spletno stran ali spletno predstavitev projektov oz. dejavnosti, s katerimi se ukvarjamo pri svojem delu. Ciljna skupina: vsi zaposleni v vzgoji in...
Ko postane geografija uporabna
Na seminarju se bodo učitelji geografije in katerekoli stroke, ki lahko pri svojem delu uporabijo prostorske informacije ali se z učenci podajajo na ekskurzije, seznanili z uporabo različnih spletnih in mobilnih geoinformacijskih aplikacij, spoznali bodomožnosti...
MOOC – Iz šole v splet
Na množičnem spletnem tečaju Iz šole v splet boste spoznali kakšna je vloga IKT v družbi in njena raba v šolstvu. Spoznali boste izraz digitalna identiteta in kje dobite AAI račun. Poglobili boste svoje znanje o varnosti na spletu, se osredotočili na možnosti...
MOOC – Multimedijske vsebine
Na množičnem spletnem tečaju Multimedijske vsebine boste uporabili videokonferenčni sistem za izvedbo pouka/sestanka na daljavo. Izbrali boste lahko vid.arnes.si ali zoom. V videokonferenčnem sistemu boste odprli videokonferenčno sobo, pridobili naslovsobe, naslov...
Interaktivni gradniki H5P
Orodje H5P omogoča izdelavo interaktivnih vsebin, kot so interaktivni video, kvizi, časovni trak, predstavitve, igre spomina, kartice z vprašanji itd. Na delavnici boste spoznali različne H5P aktivnosti in njihov namen uporabe. Spoznali boste okolja, kjer lahko...
Videoportal in montaža videa
Na delavnici boste spoznali osnove montaže in nalaganje videa na portal Arnes Video. Predavatelj vam bo s pomočjo primera predstavil, kaj naj vsebuje videoposnetek in kako naj izgleda končni izdelek. Naučili se boste samostojno pripraviti videoposnetekin ga naložiti...
Spletne učilnice Moodle
Spletne učilnice lahko uporabimo v številne namene: podpremo izvajanje pouka, lahko vodimo projekt, sodelujemo s starši ipd. Na delavnici boste spoznali glavne značilnosti sistema in preizkusili tudi novosti v najnovejši različici. V okviru delavnice bo predstavljeno...
MOOC – Spletne učilnice
Na množičnem spletnem tečaju Spletne učilnice bomo spoznali dejavnosti, ki jih lahko uporabite kot podporo pri delu z digitalnimi viri, sodelovalnem učenju, učenju z igrami in pri vrednotenju znanja učencev. Za delo na spletnem tečaju potrebujete lastno spletno...