Izobraževalci na ravni vključevanja preizkušajo digitalne tehnologije v različnih okoljih in za različne namene ter jih vključujejo v številne od svojih praks. Ustvarjalno jih uporabljajo za izboljšanje različnih vidikov svojega poklicnega delovanja ter si zelo želijo razširiti nabor praks. Obenem pa so še vedno v procesu razumevanja, katera orodja je najbolje uporabiti v določenih situacijah ter kako digitalne tehnologije prilagoditi učnim strategijam in metodam. Za prehod na strokovno raven potrebujejo le še malo več časa za preizkušanje in refleksijo, sodelovanje in spodbudo izobraževalcev ter izmenjavo znanja.
Spodbujanje dobrega počutja vseh učencev
Na posnetku e-urice je predstavljen pomen dobrega počutja za vse učeče se. Prikazane so aktivnosti s podporo digitalne tehnologije, ki jih lahko za dobro počutje uporabimo tako pri sebi kot pri učečih se, prilagojeno in odvisno glede na njihovo zrelost, starost in...
Sodelujmo, kjerkoli in kadarkoli: Digitalna tehnologija v podporo vsem – v živo in na daljavo
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti in priložnosti, ki jih ponuja digitalna tehnologija pri izpeljavi sodelovalnih oblik učenja pri kombinirani izvedbi pouka. smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenja Izvajalec:...
Vključenost učenca v vse faze učenja in poučevanja: Formativno spremljanje v podporo učenju – v živo in na daljavo
Na posnetku e-urice je podan uvid v organizacijo in vodenje razreda s podporo digitalnih tehnologij, pri čemer je poudarjena vloga vsakega učenca v vseh fazah učenja. Prikazan je primer načrtovanja učnega sklopa, ki izhaja iz vprašanja Kje je učenec v tem trenutku...
Sodelov@lnica Geografija
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje geografije.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenjaPovezava do spletne skupnosti:...
Sodelov@lnica Likovna umetnost
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje likovne umetnosti.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenjaPovezava do spletne skupnosti:...
Sodelov@lnica Zgodovina
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje zgodovine.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenjaPovezava do spletne skupnosti:...
Sodelov@lnica Glasba
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za glasbo in zbore v šoli.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenjaPovezava do spletne skupnosti:...
Sodelov@lnica Športna vzgoja/Šport
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje športa in športne vzgoje v osnovnih in srednjih šolah.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in...
Sodelov@lnica Fizika
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje fizike v osnovnih in srednjih šolah.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenjaPovezava do...
Sodelov@lnica – NIP računalništvo v 4. in 5. razredu
Spletna učilnica je namenjena aktualnim informacijam, vsebinam, idejam za učitelje NIP računalništvo v 4. in 5. razredu osnovne šole.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in...