Izobraževalci na ravni vključevanja preizkušajo digitalne tehnologije v različnih okoljih in za različne namene ter jih vključujejo v številne od svojih praks. Ustvarjalno jih uporabljajo za izboljšanje različnih vidikov svojega poklicnega delovanja ter si zelo želijo razširiti nabor praks. Obenem pa so še vedno v procesu razumevanja, katera orodja je najbolje uporabiti v določenih situacijah ter kako digitalne tehnologije prilagoditi učnim strategijam in metodam. Za prehod na strokovno raven potrebujejo le še malo več časa za preizkušanje in refleksijo, sodelovanje in spodbudo izobraževalcev ter izmenjavo znanja.
Kako spodbujati razvoj kritičnega mišljenja pri pouku na daljavo? 2. del
e-urica, je posneta v dveh delih. V prvem delu je predstavljena opredelitev kritičnega mišljenja. Prikazano je kako (v kontekstu formativnega spremljanja kritičnega mišljenja) skupaj z učenci na daljavo raziskati, kaj kritično mišljenje je in zakaj je pomembno (kar...
Kako spodbujati razvoj kritičnega mišljenja pri pouku na daljavo? 1. del
e-urica, je posneta v dveh delih. V prvem delu je predstavljena opredelitev kritičnega mišljenja. Prikazano je kako (v kontekstu formativnega spremljanja kritičnega mišljenja) skupaj z učenci na daljavo raziskati, kaj kritično mišljenje je in zakaj je pomembno (kar...
Pomen sodelovanja in komunikacije v digitalnih okoljih v vrtcih
Na posnetku e-urice so predstavljene možnosti uporabe digitalnih okolij za komunikacijo in sodelovanje v vrtcu ter o možnostih uporabe digitalnih tehnologij v procesih sodelovanja tudi s starši. Na primeru konkretne dejavnosti je prikazana je uporaba izbrane...
Prihranite čas pri preverjanju znanja učencev/dijakov
Na posnetku e-urici so predstavljene možnosti uporabe digitalne tehnologije za preverjanje znanja s poudarkom upoštevanja taksonomskih ravni, podajanja učinkovite povratne informacije za učeče se in možnostih zajema informacij za učitelja za načrtovanje...
Bralno matematična pismenost – Tvorjenje in upovedovanje preglednic in grafov
Na posnetku e-urice je v ospredju izpostavljen pomen znanja tvorjenja preglednic in grafov, zbiranje, urejanje in predstavitev podatkov pri pouku matematike in možnosti uporabe digitalne tehnologije v ta namen.smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje...
Ustvarite privlačne interaktivne učne vsebine
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti didaktične možnosti H5P v spletni učilnici Moodle, ki omogoča preprosto ustvarjanje, deljenje in objavo interaktivne učne vsebine, npr. interaktivne videe, predstavitve, igre, oglase...raziskovanje načinov digitalnega...
Bogatim posnetke razlage z interaktivnimi elementi, ki spodbujajo miselno aktivnost-učenje
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti didaktične uporabe orodja H5P v skladu s področji DigComp 2.1 in DigCompEdu.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologijeIzvajalec: ZRSŠ Povezava do prijave:...
Spodbujam timsko delo in sodelovalno učenje
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti didaktične uporabe digitalnih tehnologij v procesih sodelovanja in soustvarjanja. Prikazane so nekatere izbrane aplikacije in digitalna orodja v konkretni dejavnosti sodelovalnega učenja.smiselno vključevanje digitalne...
Posnamem in delim razlago učne teme/vsebine z Active Presenter
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti didaktične uporabe aplikacije orodja Active Presenter za snemanje učnih vsebin, navodil…raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologijeIzvajalec: ZRSŠ Povezava do prijave:...
Vizualne predstavitve s Canvo kot dokaz o učenju
Na posnetku e-urice so prikazane možnosti didaktične uporabe aplikacije Canva za pridobivanje vizualnih predstavitev kot dokazov učenja.raziskovanje načinov digitalnega vrednotenja, smiselno vključevanje digitalne tehnologijeIzvajalec: ZRSŠ Povezava do prijave:...