

Izobraževalci na ravni vključevanja preizkušajo digitalne tehnologije v različnih okoljih in za različne namene ter jih vključujejo v številne od svojih praks. Ustvarjalno jih uporabljajo za izboljšanje različnih vidikov svojega poklicnega delovanja ter si zelo želijo razširiti nabor praks. Obenem pa so še vedno v procesu razumevanja, katera orodja je najbolje uporabiti v določenih situacijah ter kako digitalne tehnologije prilagoditi učnim strategijam in metodam. Za prehod na strokovno raven potrebujejo le še malo več časa za preizkušanje in refleksijo, sodelovanje in spodbudo izobraževalcev ter izmenjavo znanja.
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu likovna umetnost/likovno snovanje
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu Likovna umetnost/likovno snovanje je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanja pri predmetu Likovna umetnost/likovno snovanje v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu matematika
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu Matematika je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanja pri predmetu Matematika v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na uporaboin vključevanje...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu geografija
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetih glasbena umetnost v osnovni šoli in glasba v gimnaziji
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu Matematika je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanja pri predmetu Matematika v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na uporaboin vključevanje...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu francoščina
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij je podan pregled ciljev učnih načrtov za francoščino v OŠ in GIM, ki so vezani na uporabo digitalne tehnologije in na vključevanje digitalnih tehnologij. V poglavju didaktični napotki za uporabo digitalne tehnologije je...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri RAZREDNEM POUKU
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij je podan pregled ciljev učnih načrtov slovenščine, matematike, spoznavanja okolja, naravoslovja in tehnike, družbe, športa, likovne umetnosti in glasbene umetnosti področja razrednega pouka, ki so vezani na uporabo...
RAZUMEVANJE IN UPORABA UMETNE INTELIGENCE V ŠOLI
Seminar je namenjen učitelji računalništva in informatike ter vseh, ki jih zanima področje umetne inteligence. Program v obsegu 24 ur, poteka v živo, samostojno na daljavo v spletni učilnici in videokonferenčno. Udeleženci bodo na seminarju spoznali aplikacije za...
UČENJE MATEMATIKE, RAČUNALNIŠTVA IN NARAVOSLOVJA V OŠ Z MINECRAFTOM
Seminar je namenjen učiteljem matematike, naravoslovnih predmetov in računalništva v OŠ in srednjih šolah. Program v obsegu 24 ur, poteka v živo, samostojno na daljavo v spletni učilnici in videokonferenčno. Udeleženci se usposobijo uporabo Minecraft za reševanje...
ŠOLSKI PROJEKTI IN MERITVE V Z MICRO:BITOM
Seminar je namenjen učiteljem računalništva, informatike, TIT in naravoslovja. Program v obsegu 24 ur, poteka v živo, samostojno na daljavo v spletni učilnici in videokonferenčno. Udeleženci se usposobijo za samostojno izvajanje šolskih projektov z vključevanjem...
REŠEVANJE AVTENTIČNIH PROBLEMOV Z ORODJEM SCRATCH IN RAZVIJANJE RAČUNALNIŠKEGA MIŠLJENJA
Program je namenjen vsem učiteljem, ki bi radi razvijali zmožnost reševanja problemov s pomočjo računalnika. Program v obsegu 24 ur, poteka v živo, samostojno na daljavo v spletni učilnici in videokonferenčno. Na seminarju bomo prikazali kako učitelj pripravi...