Izobraževalci na ravni vključevanja preizkušajo digitalne tehnologije v različnih okoljih in za različne namene ter jih vključujejo v številne od svojih praks. Ustvarjalno jih uporabljajo za izboljšanje različnih vidikov svojega poklicnega delovanja ter si zelo želijo razširiti nabor praks. Obenem pa so še vedno v procesu razumevanja, katera orodja je najbolje uporabiti v določenih situacijah ter kako digitalne tehnologije prilagoditi učnim strategijam in metodam. Za prehod na strokovno raven potrebujejo le še malo več časa za preizkušanje in refleksijo, sodelovanje in spodbudo izobraževalcev ter izmenjavo znanja.
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu biologija
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu biologija je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanj za predmet biologijav osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na uporabo in vključevanje...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu domovinska in državljanska kultura in etika
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu domovinska in državljanska kultura in etika je podan pregled ciljev učnega načrta za predmet domovinska in državljanska kultura in etika, ki so vezani na uporabo in vključevanje digitalnih tehnologij. V...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu psihologija
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu psihologija so podani napotki za uporabo digitalne tehnologije za izgradnjo poglobljenega razumevanja in zmožnosti uporabe psiholoških spoznanj ter razvoja kompetenc in prečnih veščin. V poglavju didaktični...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu informatika
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu informatika je podan pregled ciljev učnega načrta znanj za predmet informatika gimanziji, ki so vezani na uporabo in vključevanje digitalnih tehnologij. V poglavju didaktični napotki za uporabo digitalne...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu fizika
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu fizika je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanj za predmet fizika v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na uporabo in vključevanje digitalnih...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu slovenščina
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu slovenščina je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanj za predmet slovenščina v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na uporabo in vključevanje...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetih šport in športna
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetih šport in športna vzgoja je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanj za predmete šport in športna vzgoja v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu gospodinjstvo
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu gospdinjstvo je podan pregled ciljev učnega načrta pri predmetu gopodinjstvo v osnovni šoli, ki so vezani na uporaboin vključevanje digitalnih tehnologij. V poglavju didaktični napotki za uporabo digitalne...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu zgodovina
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij pri predmetu zgodovina je podan pregled ciljev učnih načrtov in katalogov znanja pri predmetu zgodovina v osnovni šoli, gimanziji in v progarmih srednjega strokovnega izobraževanja, ki so vezani na uporaboin vključevanje...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije v vrtcu
Smernice za uporabo digitalne tehnologije v vrtcu usmerjajo strokovne delavce, na kaj naj bodo pozorni ob vse večji rabi digitalne tehnologije v vrtcu. Opredeljujejo tudi strokovne podlage in priporočila za vključevanje digitalne tehnologije v vzgojno-izobraževalno...