

Izobraževalci na ravni raziskovanja se zavedajo potenciala digitalnih tehnologij in želijo poglobiti svoje znanje ter tako izboljšati pedagoško in poklicno prakso. Digitalne tehnologije so začeli uporabljati na določenih področjih digitalnih kompetenc, vendar pri tem ne uporabljajo celovitega ali doslednega pristopa, zato potrebujejo spodbudo, vpogled ter navdih na primer tako, da sledijo izobraževalcem in njihovemu vodenju v okviru sodelovanja ter izmenjave praks.
MOOC – Moja digitalna identiteta
Vsi učitelji smo v zadnjem času bili prisiljeni v polni meri uporabljati informacijske tehnologije. Uporabljali smo različna orodja in vire. Številni uporabljajo nove rešitve že leta, pa se vseeno lahko znajdejo v zadregi, ko je potrebno odgovoriti na nekatere osnovna...
MOST (MOOC) – Varna raba interneta in naprav
Spletni tečaj MOST-V obravnava tematiko spletne varnosti in varne uporabe IKT. Udeleženci bodo s pomočjo gradiv in videoposnetkov spoznali, kje se skrivajo na nevarnosti na spletu, kako poskrbeti za svojo zasebnost pri uporabi različnih storitevter kaj lahko storimo...
Smernice za uporabo digitalne tehnologije pri predmetu KEMIJA
V Smernicah za uporabo digitalnih tehnologij je podan pregled ciljev učnih načrtov/katalogov znanj za kemijo, ki so vezani na uporabo digitalne tehnologije in na vključevanje digitalnih kompetenc pri predmetu kemija. V poglavju didaktični napotki za uporabo digitalne...
Razvijanje zmožnosti reševanja avtentičnih problemov z digitalnimi tehnologijami
V smernicah za razvijanje zmožnosti reševanja avtentičnih problemov z digitalnimi tehnologijam so opredeljeni gradniki zmožnosti reševanja avtentičnih problemov ter za posamezno obdobje vzgojno-izobraževalnega procesa z opisniki opredeljena raven doseganja zmožnosti...
Pridobivanje raznovrstnih dokazov o učenju in znanju pri pouku na daljavo
Na seminarju udeleženci načrtujejo raznolike učne dejavnosti s smiselnim vključevanjem digitalnih tehnologij v pouk in za učenje na daljavo. Preko dejavnosti na seminarju udeleženci razmišljajo kaj učitelju in učencu omogočajo raznolike učne izkušnje in kaj vodi...
Načrtovanje raznolikih učnih izkušenj za pouk na daljavo
Na seminarju udeleženci načrtujejo raznolike učne dejavnosti s smiselnim vključevanjem digitalnih tehnologij v pouk in za učenje na daljavo. Preko dejavnosti na seminarju udeleženci razmišljajo kaj učitelju in učencu omogočajo raznolike učne izkušnje in kaj vodi...