Na seminarju udeleženci načrtujejo raznolike učne dejavnosti s smiselnim vključevanjem digitalnih tehnologij v pouk in za učenje na daljavo. Preko dejavnosti na seminarju udeleženci razmišljajo kaj učitelju in učencu omogočajo raznolike učne izkušnje in kaj vodi učitelja pri načrtovanju raznolikih učnih izkušenj.  

Udeleženci na seminarju: 

  • opredelijo kriterije načrtovanja raznolikih učnih izkušenj, 
  • na primerih identificirajo vključenost raznolikih učnih izkušenj v učnih dejavnostih, 
  • izkusijo posamezne korake pri načrtovanju učnih dejavnosti, ki vključujejo oziroma predvidevajo raznolike učne izkušnje, 
  • ozavestijo kriterije učinkovitega načrtovanja raznolikih učnih izkušenj v sprotni pripravi,  
  • presojajo in nadgradijo lastne sprotne priprave za izbrani učni sklop glede na kriterije in 
  • kritično pregledajo seznam načrtovanih učnih izkušenj seminarja, metod in oblik dela ter uporabljenih digitalnih okolij in orodij. 

8 urni seminar poteka na daljavo, v spletni učilnici in videokonferenčno. Sestavljen je iz treh delov. Prvi del in drugi del seminarja potekata v spletni učilnici kot samostojno delo. Tretji del seminarja je namenjen videokonferenčnim predstavitvam načrtovanega primera udeležencev in medsebojnemu učenju. 

raziskovanje k učencem usmerjenih strategij, smiselno vključevanje digitalne tehnologije, izboljšanje dejavnosti poučevanja in učenja

Izvajalec:

ZRSŠ

Povezava do prijave: 

povezavo do prijave objavimo naknadno

(Skupno število ogledov 48, od tega danes 1.)
Dostopnost